דירות יוקרה למכירה בתל אביב או בהרצליה פיתוח?

  • by

תל אביב ידועה לנו כאחת הערים המבוקשות בישראל, אליה מתכנסים לא מעט משפיעי תרבות מתחום הקולינריה ועד לתחום המשחק והעסקים. יחד העיר הופכת לאחת הערים המתפתחות ובה מתקיימת סצנה של כמעט כל דבר, מה שהופך את העיר לא רק למרכזית כל כך אלא לאטרקטיבית עבור כל מי שדורש.
יחד עם העיר תל אביב נמצאת גם העיר הרצליה שבנה משתכנים לא מעט מבכירי המשק הישראלי, ובדיוק כמו העיר תל אביב גם בהרצליה ובאזור הרצליה פיתוח תוכלו להנות מרצועת חוף מרהיבה ומגוון אטרקציות.
לכן גם נשאלת השאלה האם לקנות דירת יוקרה דווקא בתל אביב או שקניית דירת יוקרה בהרצליה פיתוח עדיפה הרבה יותר?

דירות יוקרה למכירה בתל אביב

אפשר להתחיל מכך שהעיר תל אביב עמוסה אטרקציות ורצועת חוף שנמתחת מיפו ועד לצפון העיר, ובדיוק כמו רצועת החוף כך גם דירות היוקרה בעיר התרבות של ישראל. תוכלו למצוא בעיר דירות יוקרה החל משוק הפשפשים ביפו ועד לשכונות היוקרה שבצפון העיר או במרכז העיר. כך או כך ישנם כמה שכונות שבהן תוכלו למצוא את דירות היוקרה שלכם, החל משוק הפשפשים שמתפתח בשנים האחרונות,  שכונת שבמרכז העיר וכוכב הצפון שנושק אל גבולה הצפוני של תל אביב. מחירי דירות היוקרה בעיר תל אביב יכולים להתחיל מ5 מיליון שקלים ולהגיע עד לסכומים של 120 מיליון שקלים, עם מגוון רחב של עיצובים ומפרטים שונים וחדישים.

דירות יוקרה למכירה בהרצליה פיתוח

למרות שממוצע הדירות בעיר תל אביב עומד כיום על כ3 וחצי מיליון שקלים, הוא אינו משקף את מחירי דירות היוקרה כלל וכלל. בעיר הרצליה לעומת זאת מחיר ממוצע עומד על כ5.7 מיליון שקלים, מה שבהחלט מראה על היצע רחב הרבה יותר של דירות יוקרה. כמובן שתוכלו למצוא דירות יוקרה במרכז העיר, בעיקר בתים פרטיים עם לא מעט שטחים של גינות ולא מעט בריכות. מלבד הבריכות חשוב לדעת כי בדירות היוקרה בעיר הרצליה פיתוח, ממוצע בתים נע בין 5 עד 6.5 חדרים כאשר תוכלו למצוא לעצמכם דירת 7 חדרים המשתרעת על פני 300 ואפילו 400 מטרים.