דירות באילת בפרויקטים חדשים

  • by

העיר אילת הינה אחת מבין ערי התיירות הבולטות בישראל, היא מונה טיילת לא קצרה, רצועות חופים רחבות ידיים ומזמינות ומגוון רחב של אטרקציות ובתי מלון. אך נראה כי העיר עומדת לשנות את פניה דווקא לטובה, כאשר במרבית האזורים של העיר ניתן לראות בנייה בקצב גבוהה ומגוון רחב של פרויקטים כאלו ואחרים.
העיר הנחשבת לעיר תיירות מעולה הינה גם מעולה למגורים ולהשקעה, כאשר לתושבים מגיעות הטבות מס שונות וכדאיות ומנגד מחירי הדירות עדיין לא הרקיעו אל השחקים. אז היכן ניתן למצוא כיום פרויקטים חדשים בעיר התיירות הישראלית? איזה פרויקט הינו מומלץ יותר ומה הדירות בפרויקטים החדשים כוללות?

פארק ים VIP בוטיק

בחלקה הדרומי של אילת תוכלו למצוא את שכונת שחמון, שם נבנה הפרויקט היוקרתי "פארק ים VIP בוטיק" הכולל מתחם הכולל 2 בניינים ודירות יוקרתי עם לובי מפואר ומעוצב, חניה פרטית לכל דייר. דירות באילת בפרויקטים של אברהמי לרוב כוללות מרפסת שמש לכל אחת מהן, יחד עם אזור לבריכה פרטית ואביזרי חשמל וקצה מתוצרת איטלקית. הפרויקט הזה נחשב לאחד היוקרתיים של חברת "יוסי אברהמי" המובילה מספר רב של פרויקטים שונים ברחבי הארץ ובעיר אילת.

השדרה

על פרויקט זה מנצחים חברת "פרץ לוזון נדל"ן בע"מ", אשר מובילים פרויקטים נדלנ"ים ברחבי הארץ כבר מעל לעשרים שנים. פרויקט ה"שדרה" מציע מגוון דירות החל מדירות 2 חדרים ועד ל3 ו4 חדרים, בחלקן ניתן לקבל גם מרפסות שמש מפנקות המשקיפות אל מפרץ אילת. הדירות כוללות עיצוב בעל סטנדרטים גבוהים, יכולת מיצוי מקסימלית של השטח ואפילו חדר כושר של הבניין. מחיר דירה התחלתי בפרויקט עומד כיום על כ1.1 מיליון שקלים.

HIGH על הים

ושוב אל האזור הדרומי והיוקרתי של העיר אילת, בשכונת שחמון קורם לו עור וגידים פרויקט HIGH על הים ובתוכו ניתן למצוא דירות 2 חדרים עד 5 חדרים וביניהם דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים בעיצובים מטריפים כאשר גודל הדירות נע מ60 מ"ר ועד ל133. הפרויקט כולל הקפדה עיצובית החל מלובי הכניסה ועד אל הדירות עצמן, אשר משתלבות אל נוף מרהיב ביופיו.