טפטים לחדרי ילדים

  • by

בשנים האחרונות חזרו אל עולמנו הטפטים שליווה לא מעט בתים בישראל ובעולם, הטפטים שלפני כמה שנים עיצבו את רוב חדרי הבית כולל חדרי השינה, כיום עושים חזרה אל עיצוב הבית ושאר החדרים. ומבין חדרי הבית חדר הילדים הוא אחד המקומות הבטוחים עבור ילדינו, שם הם גדלים, מתפתחים ונחים עד שיצאו אל העולם הגדול. ולכן הטפטים החדשים מאפשרים עיצוב של מגוון חדרי ילדים, גם על מנת שיגדלו בנחת וגם על פי טעמם, ומה שמביא גם למנעד עצום של עיצובים ממנו אפשר לבחור סוגים רבים של טפטים לעיצוב חדר הילדים בכל שלב וגיל.

מחדרי קרן ועד לצורות שיש

לא מעט מחקרים מראים כי צבע הקירות בחדרים או המדבקות משפיע בצורה משמעותית על מצב רוחם של היושבים בו, על כן עיצוב של חדר ילדים כיום על ידי טפטים יכול לתת מענה מושלם עבור ממצא זה.
בעזרת טפטים מותאמים לחדרי ילדים אפשר לעצב את החדר החל מטקסטורות שיש מרהיבות ומלאות צבעים מרגיעים כמו ורוד עם נגיעות של סגול ואפילו תכלת וזהב. אבל מנעד העיצובים איננו מסתיים בדוגמאות אלו, כיום טפטים לחדרי ילדים יכולים להיות גם טפט בדמותו של אצטדיון כדורגל מפורסם, קיר לבנים המדמה ציור ואף עולם תת ימי או חדי קרן ופיות. מנעד שכזה מאפשר לבחור ולעצב את חדר הילדים גם התחשבות ברצונות שלהם וגם להשתלב עם עיצוב הבית.

בטוח מהיר וקל להחלפה

ההבדלים שבין הטפטים של שנות החמישים והשישים לבין הטפטים של היום הם שמיים וארץ, הסיבה הראשונה היא הבטיחותית כמובן, כאשר הטפטים המיוצרים כיום בטיחותיים יותר ואינם דליקים כמו הטפטים של המאה הקודמת. מלבד זאת היכולת לנקות אותם היא פשוטה וכך גם אופן ההדבקה, שעל ידי איש מקצוע מיומן נקבל חדר מעוצב תוך שעה ואפילו פחות. לכן בבחירת טפטים לחדרי ילדים אין כל צורך להתלבט בנוגע לבטיחות החומרים ממנו הוא עשוי או לאופי השימוש, ואם נבקש להחליף את הטפטים בחלוף זמנם או עיצובים, נוכל לעשות זאת במהירות ובקלות.