הרמת סינוס פתוחה בישראל או בטורקיה?

  • by

אחד מהליכים הכירורגים הפופולריים בישראל הוא השתלת עצם, אשר נעשה בכמה דרכים כאשר אחת מהן היא כמובן הרמת סינוס פתוחה. הליך זה מצריך לא פעם זמן החלמה ארוך, יחד עם לא מעט איסורים שיש להקפיד להן בזמן ההחלמה מההליך. אך בשנים האחרונות הליך זה ועוד הליכים רפואיים שונים כמו השתלת שיער ועוד מגוון טיפולים קוסמטיים, הופכים להרבה יותר פופולאריים דווקא בארצות שונות במזרח אירופה החל מגאורגיה ועד אל מדינות כמו בלארוס וטורקיה. על כן לא פעם עולה השאלה היכן עדיף יותר לבצע הרמת סינוס פתוחה, בישראל או שמא בטורקיה?

הרמת סינוס פתוחה בישראל?

אחת הנקודות המרכזיות בכל הקשור לטיפולי שיניים יתנקז ככל הנראה לשאלת העלות, ובתור ישראלים רובנו מבקשים "לחסוך" או לכל היותר לא לצאת "פרייארים" גם בטיפולים כל כך קריטיים כמו טיפולי שיניים. אז נכון הוא שמרבית הטיפולים הקוסמטיים וטיפולי השיניים בישראל יקרים יותר מאלו שבמזרח אירופה, אך הנקודה הראשונה בקבלת טיפול שכזה בישראל הוא כמובן יכולת הגיוון וקבלת חוות דעת שונות. בשונה ממדינות אירופה השונות וטורקיה בפרט, בישראל נוכל לבצע סקר שוק יחד עם הצילומים והבדיקות עדכניות שיש ברשותנו. נקודה לא פחות חשובה היא כמובן היכולת לתקשר עם רופא השיניים בצורה רציפה ותדירה, עם זאת במידה ונזדקק לליווי לאחר ההליך נוכל לעשות זאת בקלות יתרה מאשר טיפול המתבצע בחול.

הרמת סינוס פתוחה בטורקיה

באשר להליכים כירורגים ולהרמת סינוס פתוחה בפרט בטורקיה ובמדינות אחרות במזרח אירופה, חשוב לזכור כי העלות של טיפולים אלו תהיה במרבית המקרים זולה בהרבה מאשר טיפול בישראל. אך לצד שאלת העלות מצטרפים עוד נתונים שונים, החל מהגעה אל מרכז תיירות מרפא הכולל ציוד רפואי מתקדם וכמובן רופאים בעלי ניסיון מעולה ומתרגמן שיתלווה אלינו בעבור כל שאלה או סוגייה שתעלה לפני או אחרי הטיפול. ובכל הקשור לתחבורה ונסיעה משדה התעופה ועד אל מרכז הטיפולים עצמו, בתיאום הליך רפואי בטורקיה אנו נבטיח לעצמנו גם הסעה מהרגע שבו אנו נוחתים בשדה התעופה ועד אל המרכז הרפואי.